Balettakademien

Er fröken har varit tvungen att skjuta Street Feet åt sidan för ett tag.
All energi och ork har gått till att söka Balettakademiens dansarutbildning.
Efter lång förberedelse och därefter två intensiva veckor av tuffa prov och hårda gallringar,
står det klart att jag är en av 25 som ska få chansen att ta del av denna fantastiska utbildning.
Jag har kämpat så hårt! Så jag är otroligt glad och förväntansfull!
Däremot innebär det att mitt redan tuffa schema blir ännu tuffare,
eftersom jag bestämt mig för att fortsätta med Street Feet :)
Jag brinner för er, mina små och stora dansare. Jag älskar Street Feet.
Hur jag kommer lösa det med alla grupper som jag ska försöka klämma in,
det är ett arbete jag har några veckor framför mig.
Vad gäller Balettakademien så är det en väldigt stor skola med diverse kurser och utbildningar,
jag har tidigare dansat mycket där men är alltså nu antagen till deras treåriga proffsutbildning.
Det känns häftigt eftersom i princip hela Sveriges danselit gått där,
enligt mina lite osäkra källor är det bara en Enköpingsbo som tidigare gått den utbildningen, Charlotte.

Återkommer!
Kram Isabel

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Men guud, jag skulle ju om du slutade med Street Feet, eller undervisa!! ;)

2009-07-15 @ 00:48:38
URL: http://trixieeklof.blogg.se/
Postat av: Coach

Du är så söt Trixie!

2009-07-15 @ 08:02:23
Postat av: Saga Söderholm

Jag håller med Trixie, BRA ATT DU FORTSÄTTER! Utan dig blir det ju inte lika roligt att dansa! :D

2009-07-24 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0